Algoritmické myslenie

MTL
Zkopírovat krátkou adresu (viemeto.eu/MTL)
Ukázať QR kód

viemeto.eu/MTL


Stiahnuť QR kód
Ukázať/skryť súhrn
Súhrn je skrytý.

Rozhodovačka

Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Spoločná vlastnosť
Spoločná vlastnosť: slová
Vzory v postupnostiach
Číselné rady obrázkovo
Popis vzorov
Číselné rady s popisom
Reverzné inžinierstvo
Slovné vzťahy
Rozklad obrázkov na časti
Vzory z dlaždíc
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Cykly a podmínky
Opakovanie
Premenné
Cykly s premennými
Podmienky s premennými
Funkcie a zovšeobecňovanie
Zovšeobecňovanie programov
Rozklad programov


Pexeso

Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Rovnaké vzory
Vločky
Kvety
Náramky
Spoločná vlastnosť
Spoločná vlastnosť: znaky a čísla
Popis vzorov
Zápis čarbaníc
Rozklad obrázkov na časti
Farebné dlaždice
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Korytnačie obrázky
Cykly a podmínky
Opakovanie
Korytnačie obrázky (s opakovaním)
Premenné
Premenné: základné princípy


Presúvanie

Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Spoločná vlastnosť
Trojice
Vzory v postupnostiach
Postupná premena
Doplňovanie radov: čísla
Doplňovanie radov: symboly
Doplňovanie radov: geometrické útvary
Popis vzorov
Popis vzorov: Vyšívanie
Reverzné inžinierstvo
Čarovné prútiky
Obrázkový mixér
Kódy kvetín
Rozklad obrázkov na časti
Rozklad obrázkov
Rozklad obrázkov (s opakovaním)
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Zber odpadu
Blúdiaca myš
Stavby z kociek
Funkcie a zovšeobecňovanie
Funkcie
Obrázkové funkcie


Šípkovaná

Navigujte trpaslíka do domčeka. Logická úloha, ktorá funguje ako rozcvička na programovanie.


Trpaslíkova rozcvička

Zber hríbikov

Skoky

Viac trpaslíkov

Pozor na škriatka!

Prefarbovanie

Kamene a prútik

Vybuchujúca muchotrávka

Rotujúce šípky

Miznúce šípky

Lesné výpravy I

Teleport

Lesné výpravy II

Lesné výpravy III

Náročné



Korytnačia grafika

Vykreslovanie obrázkov korytnačou grafikou s využitím blokového programovania.


Základy

Obrázky s opakovaním

Kreslenie

Kreslenie II

Vzory s opakovaním

Vzory s opakovaním II

Premenné

Ladenie obrázkov

Správne uhly

Prešibané

Korytnačie experimentárium



Maľovanie

Tvorba obrázkov skladaním základných tvarov (napr. kruh, štvorec), využitie blokového programovania.


Skladanie tvarov

Skladanie tvarov II

Maľovacia rozcvička

Obrázky

Obrázky II

Vzory s opakovaním II

Premenné

Funkcie

Ladenie obrázkov

Zákerné



Plošinovka

Ovládajte skákajúcu postavu pomocou blokového programovania.


Rozcvička

Podmienky: základy

Interakcie

Pavúky a strely

Rozšírené podmienky

Interakcie a podmienky

Čarovanie s podmienkami

Kombinácie podmienok

Čarovanie

Duch

Čítače

Zákerné



Python korytnačka

Tvorba programov v Pythone, kreslenie obrázkov korytnačou grafikou.


Rekurzie a fraktály



NAPÍŠTE NÁM

Ďakujeme za vašu správu, bola úspešne odoslaná.

Napíšte nám

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia