Rozhodovačka

Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.


Opakovanie, cykly


Presúvanie

Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.


Opakovanie, cykly
Zber vla
Zber vlajok
Včelie slučky


Korytnačia grafika

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou premiestňovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad vykresliť aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie, Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.

Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.


Jednoduché kreslenie

Kreslenie

Vzory s opakovaním

Kreslenie II

Vzory s opakovaním



Maľovanie

ProgMaľovanie je zábavná kombinácia programovania a maľovania. Úlohou je nakresliť zaujímavé obrázky pomocou programov, ktoré tvoríte preťahovaním pripravených blokov. Ide o programátorskú úlohu vhodnú aj pre úplných začiatočníkov a deti na prvom stupni ZŠ.


Vzory s opakovaním



NAPÍŠTE NÁM

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Časté otázky Návody pre rodičov Návody pre učiteľov

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia