Rozhodovačka

Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.


Postupnosť príkazov


Presúvanie

Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.


Postupnosť príkazov
Zber odpadu
Blúdiaca myš
Stavby z kociek


Šípkovaná

Umiestnite do lesa šípky a pomôžte škriatkom nájsť cestu do ich domčeku! Nie je to len tak. Škriatkovia musia tiež zbierať hríbiky, nemôžu sa zraziť a nemôžu spadnúť do vody. A pozor na škreta!

Šípkovaná je jednoduchá logická úloha, ktorá precvičuje programátorský štýl myslenia. Je to dobrá príprava na komplikovanejšie programátorské úlohy. Šípkovaná je použiteľná pre deti na prvom stupni základných škôl, aj pre starších riešiteľov však ponúkame zaujímavé úlohy.

Pokiaľ chcete skúsiť podobnú, ale trochu náročnejšiu programátorskú hru, skúste úlohu Robotanik.


Zber hríbikov

Skoky



Maľovanie

ProgMaľovanie je zábavná kombinácia programovania a maľovania. Úlohou je nakresliť zaujímavé obrázky pomocou programov, ktoré tvoríte preťahovaním pripravených blokov. Ide o programátorskú úlohu vhodnú aj pre úplných začiatočníkov a deti na prvom stupni ZŠ.


Obrázky

Obrázky II



NAPÍŠTE NÁM

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Časté otázky Návody pre rodičov Návody pre učiteľov

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia