Korytnačia grafika


« Na prehľad tém

Korytnačia grafika

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou premiestňovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad vykresliť aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie, Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.

Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.


Základy

Jednoduché kreslenie

Kreslenie

Vzory s opakovaním

Správne uhly

Kreslenie II

Vzory s opakovaním

Premenné

Korytnačie experimentárium

NAPIŠTE NÁM

Čeho se zpráva týká?

Obsah Ovládání Přihlášení Licence Různé

Text zprávy

E-mailová adresa


Prosím nezasílejte dotazy na prozrazení řešení úloh či na vysvětlení postupu.

Odeslat