Python korytnačka – 9. trieda

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou jazyka Python 3.

Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knížke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.

Štvorce v štvorcoch  »
Vyriešené úlohy
Získané kryštály

Prehľad

Základyvyriešené 0 z 12
Opakovanievyriešené 0 z 11
Funkcievyriešené 0 z 11
Správne uhlyvyriešené 0 z 7
Zajímavé vzoryvyriešené 0 z 9
Premenné a obrázkyvyriešené 0 z 12

Celkom vyriešené: 0 z 62

Prehľad kryštály

Základyzískané 0 z 16
Opakovaniezískané 0 z 16
Funkciezískané 0 z 26
Správne uhlyzískané 0 z 17
Zajímavé vzoryzískané 0 z 31
Premenné a obrázkyzískané 0 z 36

Celkom získané: 0 z 142

NAPÍŠTE NÁM

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Časté otázky Návody pre rodičov Návody pre učiteľov

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia