Korytnačia grafika
Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou premiestňovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad vykresliť aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie, Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.
Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.Voľné plátno »
Prehľad
Základy | vyriešené 0 z 11 | |
Jednoduché kreslenie | vyriešené 0 z 15 | |
Kreslenie | vyriešené 0 z 7 | |
Vzory s opakovaním | vyriešené 0 z 7 | |
Ladění obrázků | vyriešené 0 z 5 | |
Správne uhly | vyriešené 0 z 10 | |
Kreslenie II | vyriešené 0 z 9 | |
Vzory s opakovaním | vyriešené 0 z 10 | |
Premenné | vyriešené 0 z 8 | |
Korytnačie experimentárium | vyriešené 0 z 5 |
Celkom vyriešené: 0 z 87
Prehľad kryštály
Základy | získané 0 z 17 | |
Jednoduché kreslenie | získané 0 z 31 | |
Kreslenie | získané 0 z 11 | |
Vzory s opakovaním | získané 0 z 18 | |
Ladění obrázků | získané 0 z 10 | |
Správne uhly | získané 0 z 28 | |
Kreslenie II | získané 0 z 26 | |
Vzory s opakovaním | získané 0 z 29 | |
Premenné | získané 0 z 23 | |
Korytnačie experimentárium | získané 0 z 5 |
Celkom získané: 0 z 198