-1

Korytnačia grafika

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou premiestňovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad vykresliť aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie, Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.

Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.

Voľné plátno  »
Vyriešené úlohy
Získané kryštály

Prehľad

Základyvyriešené 0 z 11
Jednoduché kreslenievyriešené 0 z 15
Kreslenievyriešené 0 z 7
Vzory s opakovanímvyriešené 0 z 7
Správne uhlyvyriešené 0 z 10
Kreslenie IIvyriešené 0 z 8
Vzory s opakovanímvyriešené 0 z 10
Premennévyriešené 0 z 8
Korytnačie experimentáriumvyriešené 0 z 5

Celkom vyriešené: 0 z 81

Prehľad kryštály

Základyzískané 0 z 17
Jednoduché kresleniezískané 0 z 31
Kresleniezískané 0 z 11
Vzory s opakovanímzískané 0 z 18
Správne uhlyzískané 0 z 28
Kreslenie IIzískané 0 z 23
Vzory s opakovanímzískané 0 z 29
Premennézískané 0 z 23
Korytnačie experimentáriumzískané 0 z 5

Celkom získané: 0 z 185

NAPÍŠTE NÁM

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Časté otázky Návody pre rodičov Návody pre učiteľov

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia