Korytnačia grafika

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou premiestňovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad vykresliť aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie, Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.

Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.

Obdĺžnik  »
Úlohy
Krystaly

Prehľad

Základyvyriešené 0 z 11
Jednoduché kreslenievyriešené 0 z 15
Kreslenievyriešené 0 z 8
Vzory s opakovanímvyriešené 0 z 7
Správne uhlyvyriešené 0 z 10
Kreslenie IIvyriešené 0 z 8
Vzory s opakovanímvyriešené 0 z 10
Premennévyriešené 0 z 8
Korytnačie experimentáriumvyriešené 0 z 5

Celkom vyriešené: 0 z 82

Prehľad kryštály

Základyzískané 0 z 17
Jednoduché kresleniezískané 0 z 31
Kresleniezískané 0 z 14
Vzory s opakovanímzískané 0 z 18
Správne uhlyzískané 0 z 28
Kreslenie IIzískané 0 z 24
Vzory s opakovanímzískané 0 z 29
Premennézískané 0 z 23
Korytnačie experimentáriumzískané 0 z 5

Celkom získané: 0 z 189

NAPÍŠTE NÁM

Nevíte si rady?

Nejprve se prosím podívejte na časté dotazy:

Časté dotazy Návody pro rodiče Návody pro učitele

Čoho sa správa týka?

Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia Rôzne

Text správy

E-mailová adresa (aby sme Vám mohli zaslať odpoveď)


Odoslať

Prosím, nezasielajte otázky na prezradenie riešení úloh alebo na vysvetlenie postupu. Ďakujeme.